A Nemzeti Közművek már a FŐTÁV ügyfeleit is várja Fiumei úti ügyfélszolgálati irodájában

2018.10.26

A Nemzeti Közművek 2018 októberétől központi ügyfélszolgálati irodájában (1081 Budapest, Fiumei út 9-11.) saját földáz- és áram ügyfelein kívül a FŐTÁV Zrt. fogyasztóit is várja. Az ügyfelek adatmódosítással, számlázással, pénzügyi és műszaki kérdésekkel, számlafizetéssel, közös képviselői ügyek intézésével valamint hátralék kezeléssel kapcsolatban tudnak segítséget kérni az irodában.

A FŐTÁV ügyfelei hétfőtől már a Nemzeti Közművek egy másik, a Laurus irodaházban működő irodájában is tudják majd ügyeiket intézni. Ezzel a lépéssel, a Nemzeti Közművek szoros együttműködésben a társasággal, kényelmesebb és gyorsabb ügyintézést tesz lehetővé az ügyfelek számára.  

A Nemzeti Közművek központi irodájának nyitva tartási ideje a következőképpen alakul:

Hétfő: 8:00-14:00

Kedd: 8:00-14:00

Szerda: 8:00-20:00

Csütörtök: 8:00-14:00

Péntek: 8:00-14:00

Az ügyfélszolgálati irodában kizárólag bankkártyás fizetési lehetséges.

A Nemzeti Közművek 2018 nyár végén megalapította az NKM Ügyfélkapcsolati Kft.-t, annak érdekében, az azonos tevékenységet ellátó területek működését országszerte összehangolja, ezáltal megteremtve a külső és belső szolgáltatási színvonalának folyamatos fejlesztését, amelynek egyik kiemelt területe az ügyfélkapcsolat és az ügyfélszolgálati hálózat. A Nemzeti Közművek országszerte közel 4,2 millió fölgáz, áram-és távhő lakossági ügyfél folyamatos és biztonságos ellátásáról gondoskodik.