Ügyfélszolgálat működése, elérhetősége

0001.01.01

Az NKM Földgászolgáltató Zrt. által ellátott szolgáltatási területen állandó ügyfélszolgálati irodákat, ügyfélszolgálati fiókirodákat és egyéb ügyfélszolgálati pontokat működtetünk, és biztosítjuk felhasználóink részére az írásban, telefonon és elektronikus úton történő ügyintézés lehetőségét is.

Ügyfélszolgálati elérhetőségeink honlapunkon az Ügyfélkapcsolat menüpont alatt találhatók. Az ügyfélszolgálat-kereső nyújt részletes tájékoztatást személyes ügyfélszolgálati irodáink elérhetőségeiről és nyitva tartásáról.

Telefonos ügyfélszolgálatunk vezetékes és mobil hálózatról is hívható.

Írásbeli kapcsolatfelvételre központi levelezési címünkön, illetve ügyfélszolgálatunk e-mail címén keresztül van lehetőség.

Online ügyfélszolgálatunkon a nap 24 órájában kényelmesen és gyorsan intézhetők a gázfelhasználással kapcsolatos ügyek.

Ügyintézésünk teljes körűen kiterjed a:

  • tájékoztatással, szerződéskötéssel, szerződésmódosítással, szolgáltatóváltással, számlázással, leolvasással, számlabefizetéssel, műszaki ügyintézéssel, számlaegyeztetéssel kapcsolatos ügyfélmegkeresésekre;
  • az általános eljárásrendekre, az áralkalmazási és energiatakarékossági lehetőségekre, a fogyasztóvédelmi szabályokra, és a fogyasztóvédelmi szervekre vonatkozó tájékoztatásra;

továbbá

  • állandó ügyfélszolgálati irodáinkban bankkártyás befizetéseket fogadunk és postai számlabefizetési megbízás (csekk) rendelkezésre tartását biztosítjuk;
  • fiókirodáinkban az ügyek helyszíni kezelését a helyben rendelkezésre álló információk alapján biztosítjuk és gondoskodunk a helyben el nem intézett ügyekkel kapcsolatos beadványok igazolt átvételéről. A pénzbefizetés lehetőségét bankkártyával és készpénz átutalási megbízás (csekk) rendelkezésre tartásával biztosítjuk;
  • egyéb személyes ügyfélszolgálati pontjainkon a panaszfelvétel lehetőségét, illetve tájékoztató anyagok, formanyomtatványok, valamint az üzletszabályzat elérhetőségét biztosítjuk.