Tájékoztatás ügyfeleink részére

0001.01.01

Oldalunkon összegyűjtöttük a napi ügyintézés kapcsán szükséges tudnivalókat és elérhetőségeket az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások  általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. Törvénynek megfelelően.


Az ügyfélszolgálat elérhetőségei:

  • Hivatali kapu: saját Hivatali Kapuval rendelkező hivatalok a legördülő listából az NKMFOLDGAZ címzést használják

 

Adatkezelési tájékoztatónkat itt érheti el:

www.nemzetikozmuvek.hu/adatvedelem

 

Üzemszünet, üzemzavar esetére kialakított eljárásrend:

Amennyiben üzemszünet vagy üzemzavar lép fel, arról ügyfeleinket e-ügyintézés felületünkön tájékoztatjuk. Az üzemszünet ideje alatt ügyfélszolgálatunk bármely csatornáján van lehetősége ügyintézést kezdeményezni. Üzemszünet alatt az ügyfélkapu helyett az Egyetemes Szolgáltatási Szerződésben megadott e-mail címre vagy levelezési címre küldjük el a választ, kért tájékoztatást.


A személyre szabható elektronikus ügyintézési felületünket itt érheti el.


Elektronikus ügyintézést megkezdésekor az azonosítás a KAÜ - Központi Azonosítási Ügynök szolgáltatáshoz csatlakozva történik.

 

Az elektronikus ügyintézés igénybevételéért nem számítunk fel külön díjat.


Elektronikus Aláírási és Bélyegzési Szabályzatunkat valamint az NKM Földgázszolgáltató Zrt.-nél elektronikus aláírással feljogosított személyek adatait itt tekintheti meg.


Másolatkészítési Szabályzatunkat itt tekintheti meg.


A személyre szabható ügyintézési felületről (SZÜF) kezdeményezett ügyintézéseket jelenleg munkatársaink végzik.